َ

َ

چادرت ارزش است ، باورکن

چادر ی که بر سرداری مثل بمبی است در مقابل اهداف پلید دشمن... چادرت را با افتخار بر سر بینداز و کور کن چشم بد خواهانت را... لباس های نامناسب و استفاده از لوازم آرایشی در مقابل نامحرمان مثل قیچی است بر بالهای پرنده... که قدرت پروازو اوج را از تو میگیرند و زمینی ات میکنند.. چادرت را با افتخار بر سر کن بالهایت را بگشا و پر بگیر به سمت آغوش خدا.. و رها شو از زمین و پلیدی ها

فستیوال بی حیایی در عکس های آتلیه ای بازیگران+تصاویر

چند سالی است که گرفتن عکس های آتلیه ای با گریمی مخصوص برای خودنمایی در میان بازیگران زن و مرد ایرانی باب شده است و با گسترش بازدید سایت های به ظاهر هنری  که اقدام به منتشر کردن اینگونه تصاویر می کنند این پدیده به نوعی فستیوال و مسابقه برای حیا زدایی از الگوی زن ایرانی و هنرمندان سینما و تلویزیون تبدیل شده است .

مسابقه بدحجابی در تصاویر آتلیه ای تا به جایی رسید که جنجال به وجود آمده از پس آن دیگر قابل کنترل نبود و برخی با همزاد پنداری نسبت به شخصیت با حجاب برخی از آنها در فیلم های سینما و تلویزیون و با دیدن عکس های آنچنانی آتلیه ای این افراد در فیس بوک یا برخی سایت های مجاز اینترنتی دچار نوعی تفکر دوگانه در مورد این افراد می شدند.

                                           بقیه تصاویر را درادامه مطلب مشاهده نمائید
 

ادامه مطلب ...

مبارزه با حجاب یک انحراف است؛ در اسلام زن باید محجبه باشد

حجاب  جاویدان

بازخوانی تأکیدات امام خمینی(ره) درباره ضرورت حجاب اسلامیحضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم احترام به شاّن زنان و ضرورت حجاب اسلامی آنها تاکید داشتند. با توجه به ادعای یکی از وابستگان امام راحل درباره عدم تاکید ایشان بر ضرورت حجاب بانوان، بخشی از بیانات امام خمینی(ره) درباره حجاب اسلامی به شرح زیر از نظرتان می‌گذرد:* اسلام، اینجا و آنجا ندارد«حجاب ایران، حجاب اسلام ، همین مقدارهاست. اسلام اینجا و آنجا ندارد. لکن یک جهات خارجى گاهى در کار هست. به طورى که یک مفسده‏اى باشد، یک اختلاف اخلاقى بشود، یک- عرض مى‏کنم- چیزهایى باشد، البته آن وقت باید جلوگیرى بشود ؛اما اگر نباشد اینطور، و ساده باشد و مثل سایرین با سادگى باشد، نه بى چادر(با مانتو) مانع ندارد.» 

ادامه مطلب ...

دیدگاه امام خمینی (ره) پیرامون حجاب

امام خمینی (ره) در پاسخ خبرنگاران و بانوان محجبی که درباره میزان حجاب در ایران از ایشان سؤال کردند؛ فرمودند: «آرى در اسلام زن باید حجاب داشته باشد، ولى لازم نیست که چادر باشد. بلکه زن مى‏تواند هر لباسى را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. ما نمى‏توانیم و اسلام نمى‏خواهد که زن به عنوان یک شى ء و یک عروسک در دست ما باشد. اسلام مى‏خواهد شخصیت زن را حفظ کند و از او انسانى جدى و کارآمد بسازد. ما هرگز اجازه نمى‏دهیم تا زنان فقط شیئى براى مردان و آلت هوسرانى باشند .»امام خمینی (ره) در پاسخ خبرنگاران و بانوان محجبی که درباره میزان حجاب در ایران از ایشان سؤال کردند؛ فرمودند: «آرى در اسلام زن باید حجاب داشته باشد، ولى لازم نیست که چادر باشد. بلکه زن مى‏تواند هر لباسى را که حجابش را به وجود آورد اختیار کند. 

ادامه مطلب ...