َ

َ

همینه که هست!

ابرو هایم کشیده و پهن است …چشم هایم را بدون آرایش می ستایمـ !بینی نوک بالایی دارم به ۱۰۰ تآ دمآغ عملی می اَرزَد !لَب هایم قشنگ تر از لبخند گل استـ !شآلم را هم از همهـ خوشگلـ تر می بندمـ !کلیپس را نوک کله ام نمی زنم  …چون من شتر زاده نیستمـ !ناخون هایم هم بلند است اما قرمزکی نیست !عشوه و ناز هم از ۱۰۰ تا قرتی بهتر بلدم ولی هر (….) توی خیابون ارزش این کار را ندارد !مانتو های گرآن هم می خَرَم ولی عـقده نشان دادنش را هم ندارم !من مآنکـن نیستمـ !!کفش هآیم هم پآشنه ۵ سانتی استـــ پاپیون های بزرگ هم دارد اما …امروز دختر خوشتیپ چادری را عصبانی کرده اند !با جوراب شلواری هایشان …با موهای فرق باز کرده ی شان …با حس حسادت هایشان …با خراب کردن زندگی های آدم ها !با از بین بـردن ارزش بآلای زن!کی گفته که زن ها باید عَطر بزنند که مردهآ جَذبشان شود؟ 

 

ابرو هایم کشیده و پهن است …

چشم هایم را بدون آرایش می ستایمـ !

بینی نوک بالایی دارم به ۱۰۰ تآ دمآغ عملی می اَرزَد !

لَب هایم قشنگ تر از لبخند گل استـ !

شآلم را هم از همهـ خوشگلـ تر می بندمـ !

کلیپس را نوک کله ام نمی زنم  …

چون من شتر زاده نیستمـ !

ناخون هایم هم بلند است اما قرمزکی نیست !

عشوه و ناز هم از ۱۰۰ تا قرتی بهتر بلدم ولی هر (….) توی خیابون ارزش این کار را ندارد !

مانتو های گرآن هم می خَرَم ولی عـقده نشان دادنش را هم ندارم !

من مآنکـن نیستمـ !!

کفش هآیم هم پآشنه ۵ سانتی استـــ پاپیون های بزرگ هم دارد اما …

امروز دختر خوشتیپ چادری را عصبانی کرده اند !

با جوراب شلواری هایشان …

با موهای فرق باز کرده ی شان …

با حس حسادت هایشان …

با خراب کردن زندگی های آدم ها !

با از بین بـردن ارزش بآلای زن!

کی گفته که زن ها باید عَطر بزنند که مردهآ جَذبشان شود؟

کی گفته که زن باید حتَما قرتی باشه تا مَرد خوشش بیاد؟

این زن ها غرور ظرآفت زنآنه را ندارند !

این ها از برادرآن لـات سبـیل در رفته بد ترن !

امروز من ژاندآرک ایرانم …

فریادم ار کل فرآنســـــــــه هم بلند تر است!

همینه که هست !

کورشود آنکس که نمی تواند ببیند زیبایی بی نظیر در حجاب را !

1367415699259676_orig

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد