َ

َ

متوسط سن جرایم جنسی در دختران

فعال حوزه زنان گفت: از سویی نیز در پی نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های متنوع و تاثیر‌گذار ماهواره، میزان جرایم جنسی نیز افزایش یافته است…..مدیرعامل موسسه حمایت از زندگی سالم گفت: در دین مبین اسلام، اکرام و احترام به دختر بسیار سفارش شده است ولی متاسفانه در برخی قومیت‌های حاشیه‌نشین خوزستان، تبعیض جنیستی شدیدی برقرار است و دختران در درجه‌های بسیار پایین‌ترین نسبت به پسران خانواده قرار دارند.نسرین چوبند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: مسلم است که اگر دختری در محیط خانواده دیده و شنیده نشود،


فعال حوزه زنان گفت: از سویی نیز در پی نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های متنوع و تاثیر‌گذار ماهواره، میزان جرایم جنسی نیز افزایش یافته است…..

مدیرعامل موسسه حمایت از زندگی سالم گفت: در دین مبین اسلام، اکرام و احترام به دختر بسیار سفارش شده است ولی متاسفانه در برخی قومیت‌های حاشیه‌نشین خوزستان، تبعیض جنیستی شدیدی برقرار است و دختران در درجه‌های بسیار پایین‌ترین نسبت به پسران خانواده قرار دارند.

نسرین چوبند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: مسلم است که اگر دختری در محیط خانواده دیده و شنیده نشود، در خارج از خانه به دنبال محبت می‌گردد و ابراز وجود می‌کند.

وی افزود: دوستی‌های خیابانی از نتایج این بی‌مهری‌های خانواده است که ممکن است این دوستی‌ها، رابطه جنسی وفرار از  خانه را در پی داشته باشد.

وبند ادامه داد: متوسط سن جرایم جنسی در دختران به ۱۴ تا ۱۸ سال رسیده است. این معضل در مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین بیشتر دیده می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال چندی پیش دختر ۱۳ ساله‌ای به مرکز مشاوره ما مراجعه کرد و اعتراف کرد که از ۱۱ سالگی با یک پسر ۲۲ ساله رابطه جنسی داشته است. این برای خانواده‌ها یک هشدار جدی است که بیشتر به دختران خود اهمیت دهند.

این فعال حوزه زنان گفت: از سویی نیز در پی نمایش فیلم‌ها و برنامه‌های متنوع و تاثیر‌گذار ماهواره، میزان جرایم جنسی نیز افزایش یافته است.

وی بیان کرد: ماهواره با نمایش برنامه‌هایی که افراد را به کشف عشق تشویق می‌کند، موجب ایجاد معضلات گوناگونی در کانون خانواده می‌شود. این برنامه‌ها با پرورش هواهای نفسانی و مشتاق کردن افراد به کشف عشق‌های جدید، باعث شده است تا میزان آسیب‌های اجتماعی از جمله جرایم جنسی و فرار دختران از خانه افزایش یابد

 

چوبند تصریح کرد: میزان درخواست‌های طلاق ناشی از این برنامه‌ها رو به افزایش است. به طور مثال در موردی اخیر، زنی ۴۷ ساله که سه داماد و یک پسر ۱۸ ساله دارد، احساس می‌کند عاشق یک مرد ۳۰ ساله شده است که مدتی است با او تماس تلفنی دارد. این زن قصد دارد با طلاق گرفتن از همسر خویش و پاشانیدن شیرازه زندگی‌اش به دنبال کشف عشق برود!

وی ادامه داد: علاوه بر تبلیغات ماهواره‌ها، فرهنگ غلط برخی قومیت‌ها سبب شده است تا دختران در خارج از خانه، محبت را جست و جو کنند و گاهی مورد تجاوز جنسی قرار بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد