َ

َ

نوع حجاب مادر وخواهرم را دوست دارم

    

نوع حجاب مادر وخواهرم را دوست دارم
فرزند شهید طوسی در بازدید از نمایشگاه عفاف وحجاب  مازندران طی گفتگویی اختصاصی با سایت استانداری، عدم رعایت حجاب و عفاف باعث سست شدن بنیان خانواده، رواج بی بند و باری، پایین آمدن بهره‌وری نیروی انسانی،  از بین رفتن قدرت تفکر و تأمل دانست و افزود: رعایت فرهنگ عفاف وحجاب می‌تواند از بسیاری ازناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کند.
طوسی با اشاره به چالش های فراروی مسأله حجاب به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی گفت: حجاب به طور قطع از مسائل ضروری دین مبین اسلام است و کسی نمی تواند به آن خدشه ای وارد کند.
وی، حجاب و عفت را زمینه حفظ آرامش روحی و روانی مسلمانان دانست و افزود: اگر عفاف و عفت را ریشه درخت بدانیم، حجاب درواقع میوه و ثمره آن، خواهد بود که مسلماً  فساد درون و ریشه درخت باعث تباهی میوه آن ، میگردد .
دختر شهید طوسی ، رعایت عفاف را هم در مردان و زنان ضروری وعدم رعایت آن را بی حرمتی به آرمانها وارزشهای شهدا دانستند و یادآور شد: شهادت جوانان به دلیل حفظ عزت و شرف ایران اسلامی بود و روا نیست در پیچ خم  روزگار ارزشها وآرمانها به ورطه فراموشی سپرده شود و ضرورت آن کم رنگ گردد.
محمد حسن، نوه شهید طوسی که مادر خود را همراهی می کرد با شرکت در این گفتگو گفت: نوع حجاب مادر وخواهرم را دوست دارم.
این بازدید کننده خردسال  با اشاره به نحوه پوشش بازیگران فیلم های خارجی ویا کارتون ها گفت: چه خوب بود تلویزیون در تمام برنامه هایش برای کودکان از بازیگرانی که حجاب درست وکاملی دارند استفاده می نمود.
شِیما فرزند دیگر خانم طوسی که دانش آموز کلاس اول راهنمایی مدرسه تیزهوشان است نیز با اشاره اجرای طرح حجاب ریحانه النبی در مدارس گفت: این طرح تا حدودی توانست دختران را به حجاب علاقمند کند .
وی گفت: باید سریال ویا فیلم هایی در مورد حجاب ساخته شود تا بتوانیم از آن الگو بگیریم چراکه تلویزیون و رایانه در دنیای امروز بعد از پدر ومادر دومین نقش را در الگوبرداری بچه ها دارند..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد