َ

َ

صدا وسیمایکی از عوامل بی بند وباری

                         

بسیاری از بی بندوباری ها ناشی از الگوبرداشتن از اشخاص هست که در نقشی ظاهر میشوند

بعضی از جوونها بی بندوبار هستند ولی ذات خوبی دارند واین بی بند وباری ناشی از عدم هدایت درست هست بسیاری از بدحجابها هم همین طور.

اما بحث صدا وسیما هست چرا باید در صدا وسیما که ترویج دهنده فرهنگ ایران اسلامی باشد تقابلی صورت گرفته ونقش منفی ایجاد میکندچرا جلو این ترویج بی بند وباری را نمیگیرندوقتی بازیگر فیلم جدائی نادر از سیمین میره جشنواره برلین وجایزه میگره که خیلی مشکوک هست وبازیگر نقش خانومش را یکی از شبکه های تلوزیونی انگلیس دعوت میکند برای مصاحبه واین خانوم با شکل وشمایل هرزه گانه میره اونجا درحالی که باید ترویج دهنده  فرهنگ خودی باشه نه غربی!

چرا باید در فیلم جاده بهشت خانوم فلانی اون قیافه را داشته باشه ودر بیرون این قیافه را که ارزش حجاب را زیر سوال میبره !

کم نیستند فیلمها و سریالهای با مضامین فرهنگ اسلامی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی. تولیداتی که هدف و بیانشان، احیای ارزشهای اسلامی و ملی و غیرتیست. فیلم را میبینیم. متاثر (تاثیر پذیر) میشویم. فکر میکنیم با این فیلم یا سریال، بخشی از جامعه به فکر فرو خواهند رفت و در اخلاق و رفتار خود بازنگری خواهند کرد. واقعا" هم تعدادی متحول میشوند. ولی تعدادشان در حد انتظار نیست. چرا؟

به بازیگران و عوامل فیلم یا سریال در پس دوربین نگاه میکنیم. تولیداتی که سرشار از بیان اعتقادات مذهبی و دینی بوده، انگار عوامل سازنده اش بویی از چیزهایی که فقط بازی میکردند نبرده اند. چطور افرادی که غیرت ملی و دینی را در تولیداتشان فریاد میزنند

را باید بخاطر رانندگی در حالت مستی از خیابانها جمعشان کرد یا سابقه ی کشیدن سلاح گرم را در سابقه شان دید؟ یا برخی اوقات آنقدر آرایشهای تند و غلیظ داشته باشند که قابل پخش از تلویزیون نباشند!همین اینها باعث میشوند بچه های مردم هوای بی بند وباری به سرشون بزنه شما فرض کنید بازیگری که در فیلمی به عنوان فرد متدین ،باحیا،با حجاب نقش آفرینی میکنه وبه یک شخص تاثیر گزار تبدیل میشود اما در زندگی واقعی خود نه حیا داره نه حجاب نه متدین هست این روی فرزندان تاثیر میگزاره این باعث میشه یه دختر بچه پیش خودش بگه اگه حجاب ارزش داشت چرا این بازگیر تو فیلم که الکی هست حجاب داره ولی در واقعیت نداره پس منم حجابمو رعایت نمیکنم چرا باید در بعضی از فیلمها  در نقشهای که ارزشی هست از اشخاص بی ارزش استفاده کنند ؟واقعاچراجلو این کارها را نمگیرند  آن وقت میایند ومیگوندتهاجم فرهنگی از غرب داره وارد میشه درحالی که در درون خودمون مار پرورش میدهیم

کاش تولیدات ارزشی ما، در قدم اول روی عوامل خود آن کار تاثیر میگذاشت و سپس توقع تاثیرگذاری بر اجتماع از آنها داشت. آیات و روایات فراوانند در مضمت کسانیکه فقط حرف میزنند و خودشان به چیزی که میگویند عمل نمیکنند. رهبر عزیز ما بارها از دستگاه فرهنگی ما گلایه کرده اند و دست و فکر شیطان را در این رسانه ها هویدا دانسته اند. کاش عوامل فرهنگی ما ذره ای به غیرتشان بر بخورد.

خون شهداء

بادیدن این تصاویر قضاوت کنید البته تصاویر مجازشو گذاشتم وگرنه باید بگیم سینمای ایران داره جای هالیوودو میگیره

 

http://www.shia-news.com/files/fa/news/1389/3/1/5580_583.gif
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد