َ

َ

راه حل مشکلات خانوادگی در شبکه من و تو!

یکی از شرکت کنندگان برنامه بفرمایید شام طی اظهاراتی در خصوص مشکلات خانوادگی و راه حل آن اظهار داشت : خانم هایی که در زندگی مشترک خود دچار مشکل هستند بدانند که دنیا به آخر نرسیده و راه فرار هنوز وجود دارد و آن طلاق است!

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، در یکی از برنامه های شبکه من و تو به نام "بفرمایید شام" یکی از شرکت کنندگان در این برنامه که میزبان برنامه هم بود در خصوص راه حل برخی از مشکلات خانوادگی گفت: «امروزه بسیاری از خانم ها در ایران با هزار بدبختی دارند زندگی می کنند و چون فکر می کنند هیچ راه حلی وجود ندارد، هر چیزی را تحمل می کنند.»

وی در ادامه افزود: «من 24 ساله بودم و با توجه به اینکه سن و سال کمی داشتم احساس کردم نمی توانم آن طور که می خواهم زندگی کنم لذا با داشتن دو فرزند از شوهرم جدا شدم و دوباره ازدواج کردم و صاحب یک فرزند دیگر از شوهر دوم خود شدم و باز هم به دلیل مشکلات جدا شدم و از این شرایطم راضی هستم.»

نکته قابل تامل این است که این برنامه بارها به ترویج موضوعاتی از قبیل خوردن غذاهای حرام، مشروب، رقصیدن زن و مرد بایکدیگر و ... پرداخته و این بار نیز در پی سست کردن بنیان خانواده ها برآمده و این گونه مسئله طلاق را عادی جلوه می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد