َ

َ

روایت امین تارخ از فساد در سینما

امین تارخ می‌گوید: دختری را سراغ دارم، بعد از اینکه به برخی خواسته‌ها جواب مثبت نداد، او را با قرار‌داد بسته شده کنار گذاشتند و او بعد از این ماجرا موهایش را از ته تراشید و چند دفعه زمزمه خودکشی سر داد.به گزارش افکار نیوز امین تارخ در ارتباط با افشای فساد اخلاقی در سینما اظهار داشت: من زیاد نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، چون به قدر کفایت در مصاحبه‌های مطبوعاتی و تلویزیونی سخن گفته‌ام ولی به هر حال امیدوارم یک نظارتی راجع‌به این قضیه صورت بگیرد. چه هنرپیشه‌هایی که دارند کار می‌کنند و چه آنهایی که دوره‌ای گذرانده‌ و تحصیلی کرده‌اند، صاحب استعداد و توان هستند، اما صاحب پول فراوان نیستند که به اصلاح رشوه دهند یا لابی کنند و به این شکل حق اینها است که در واقع تضییع می‌شود. من امیدوارم اگر نظارتی روی این قضیه به‌وجود بیاید، باور کنید به سرعت این مسئله می‌تواند اصلاح شود.وی افزود: همه با هم. همه باید واقعاً دست به دست هم دهند. ببینید این معضل اول باید شناسایی شود، و بعد موقعی که شناسایی شد برای رفع این نقیصه، می‌بایستی یک برنامه‌ریزی کرد. در این حد نیست که آدم تلفنی بگوید این کار را بکن و آن کار را نکن. یک مقداری فرهنگ‌سازی می‌خواهد. یک مقداری آگاهی دادن و اطلاعات دادن می‌خواهد. من خاطرم هست که چند سال پیش بخش سینمایی وزارت ارشاد یک شماره تلفنی را اعلام کرد که در آن از افرادی که از این نوع اتفاقات برای آنها می‌افتاد و یا کسانی که اطلاعاتی داشتند، درخواست شده بود از طریق آن تلفن به اطلاع وزرات ارشاد برسانند. همان موقع من در خاطرم هست که به این واسطه یک مقداری این قضیه فروکش کرد.این بازیگر مطرح سینما تصریح کرد: زمانی که آقای جعفری جلوه بودند و آن موقع واقعاً این ماجرا فروکش کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد