َ

َ

اظهار نظر مشاور معاون احمدی نژاد در مورد حجاب

مشاور رییس سازمان ملی جوانان ایران در همایش تولدی دوباره با موضوعیت پوشش و حجاب که در دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد،گفت: زنان در روابط اجتماعی و کاری مورد آسیب‌های جنسی و جسمی هستند و حجاب همچون قصری از آنها محافظت می‌کند.

وی اظهار کرد: آزادی درونی و آزادی بیرونی در رابطه با مساله حجاب وجود دارد، افرادی که حجاب را انتخاب می‌کنند به آزادی درونی توجه می‌کنند و آن را درون خودشان پیدا می‌کنند.
به گزارش ایران پرس به نقل از ایسنا، دکتر فروغ نیلچی با بیان اینکه هر کس حیا ندارد به طور یقین عقل و ایمان هم ندارد، افزود: حیا دو گونه است، حیای ممدوح و حیای مذموم. بعضی از حیاها احمقانه است، مثلا وقتی به عرصه‌ دانایی نیاز داریم و در حال انجام اشتباه هستیم، اگر به بهانه حیا و خجالت از دیگران پرسش نکنیم، دچار نوعی حیای احمقانه شده‌ایم.
نیلچی‌زاده با بیان اینکه برهنگی مجازاتی است که خدا برای آدم و حوا در بهشت در نظر گرفت، خاطر نشان کرد: بزرگترین هنر انسان این است که وقتی می‌تواند گناهی را مرتکب شود، از آن ممانعت کند.

وی تصریح کرد: قاعده‌ زیبایی در این است که پاکدامن باشیم، چرا که پاکدامنی ذاتی است که به زیبایی تعلق می‌گیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: کسانی که زیباتر هستند، باید بیشتر خودشان را بپوشانند؛ همچنان که افراد از الماس‌های گرانبهای خود به سختی محافظت می‌کنند و معمولا آن‌ها را پنهان از دید دیگران قرار می‌دهند.

نیلچی زاده با اشاره به اینکه شعبده‌بازی دنیای مدرن برهنگی را پاداش می‌داند، اضافه کرد: یکی از روش‌های غربی این است که کاری کنیم زنان برای برهنگی داوطلب شوند و امروز این مساله به قدری رواج یافته که سکس زنان سومین تجارت پرسود بعد از تجارت اسلحه و مواد مخدر به حساب می‌آید.

وی با اشاره به بیانیه‌ای که بازیگران زن هالیوود اخیرا منتشر کرده‌اند، بیان کرد: این افراد اقرار کرده‌اند که یک عمر فکر می‌کرده‌اند به خاطر هنر می‌توان برهنه بود، اما حال دیده‌اند که تا حال تنها بدن و عشوه‌گری آن‌ها مورد توجه بوده و با گذشت سن از کارافتاده به حساب می‌آیند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد