َ

َ

راه و رسم فاطمه شدن

بعد از مدتها میخوام به بهانه این ایام آپ متفاوتی داشته باشم..امروز میخوام راه و رسم فاطمه شدن رو با هم یاد بگیریم.امید است مورد قبول واقع شود.در ضمن در اینجا از تمامی دوستانی که در این مدت نسبتا طولانی یار همیشگی بوده و مطالب را دنبال کرده اند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب:

شاید تو خیلی از جاها شنیده باشید و یا خونده باشید که الگوی ما حضرت فاطمه است!!

باید بگم که الگو پذیری ما از حضرت فاطمه(س) فقط یه ادعاست و در عمل اکثر ما پیاده ایم! اشکال کار اینجاست که معصوم بودن و دختر پیغمبر بودن ایشون مانع و (بهونه ی ) پیروی نکردن از ایشونه!

نکته اول: اگه کسی که تو کنکور اول شده یه دفعه باهات تماس بگیره و بگه میخوام راه و راز اول شدنم رو بهت بگم تا تو هم موفق بشی چیکار میکنی؟ میدونم هیچ کدوم از ما این

حرف احمقانه رو نمی زنه که: ببخشید شما چون اول شدید من از راهنمایی شما استفاده نمی کنم،بلکه برعکس،همه ما دنبال کسی هستیم که فوت و فن موفقیت رو به ما نشون بده...

حالا خودت بگو اول بودن و معصوم بودن فاطمه یه مانعه یا یه فرصت؟

نکته دوم: کی میگه هر کسی که باباش خوب بود حتما خودش هم خوبه!نمیگم به پسر نوح نگاه کن که برعکس بابای خویش شد میگم یه چرخی تو اطراف خودبزنیم تا به این حکمت برسیم که:

                            گیرم پدر تو بود فاضل         از فضل پدر تو را چه حاصل

درسته پدر و مادر خوب،زمینه خوب بودن رو مهیاتر میکنه،اما...!!!! اما همه چیز به اراده و تصمیم تو بنده و البته حرکت با بصیرت و معرفت. 

در حقیقت تو این پست میخوام راز مهم و علت مخفی عدم پیروی از حضرت فاطمه رو که پس از مدت ها فکر و مطالعه و مشورت ،با لطف بی دریغ  خدای رئوف به اون رسیدم رو به شما بگم:

و اون اینه که:...............................


پ.ن: به علت طولانی شدن این پست وعده ما روز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه....

.در پناه چادر خاکی مادرم فاطمه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد