َ

َ

زنان بی‌حجاب در سن پیری افسرده می‌شوند

                   حجاب جاویدان

اگر زنی فقط به فکر زیبایی و آشکار کردن زیبایی‌هایش در خارج از خانه باشد، ‌بعد از اینکه زیبایی خود را از دست داد و به سن پیری رسید،‌ دچار افسردگی می‌شود.

 با توجه به اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه ما بسیار مهم است، مردم نمی‌توانند مظاهر بی‌حجابی را تحمل کنند.از اینکه امروزه در خیابان‌های شهر شاهد ناهنجاری‌هایی در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف هستیم،  زن مسلمان ذاتاً بدحجاب نیست؛ در واقع تشویق و ترویج بدحجابی‌ به طور مستقیم از طرف دشمنان اشاعه می‌شود و وظیفه ماست که با استفاده از راه‌های مناسب با آن مبارزه کنیم.

 تأکید بر پوشش مناسب زنان کارمند در دستگاه‌های دولتی و دانشگاه‌ها از جمله اقداماتی است که دولت باید به آن توجه خاص داشته باشد و در صورت لزوم، با ارائه آئین‌نامه‌،‌ دستگاه‌ها را ملزم به رعایت حجاب کنند.

 البته این اقدام از طرف دولت در حال پیگیری است و از آنجایی که خواست مردم هم همین است باید ترویج فرهنگ حجاب و عفاف عملی شود تا شهد شیرین عفاف در جامعه به مردم چشانده شود که البته محقق شدن این امر اراده مسئولان را می‌طلبد.

اصلانی، دوری از خدا و از بین رفتن کیان خانواده را از اثرات بی‌حجابی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه یه اینکه همه زیبایی‌ها در خانه تعریف شده و زن به عنوان گوهر زیبایی باید حافظ خانواده باشد،‌ اگر زنی فقط به فکر زیبایی و آشکار کردن زیبایی‌هایش در خارج از خانه باشد، ‌بعد از اینکه زیبایی خود را از دست داد و به سن پیری رسید،‌ دچار افسردگی می‌شود.

وی در ادامه این مطلب تأکید کرد: وقتی زنی به بی‌حجابی گرایش پیدا می‌کند،‌ در حقیقت از درجات معنوی فاصله می‌گیرد که همین امر موجب تزلزل بنیان خانواده می‌شود. 

 

مـــــــــــــــنبــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد