َ

َ

آرزویم اُمل ماندن است …

آرزویم ” اُمل ” ماندن است در این وانفسای ” روشنفکری !! “وقتی تو خیابون چشمم به چشم یه جوون افتادسرم رو برگردوندم، وقتی از کنارم گذشت ،بهم گفت : اُمل !!وقتی سر به زیر با ناموس مردم حرف زدم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم کنارم نشسته ،خودم رو جمع کردم ،بهم گفت : اُمل !!وقتی موقع اذان رفتم مسجد دانشگاه ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی چادر سرم گذاشتم تا کمتر جلب توجه کنم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی با عشوه و ناز با نا محرم حرف نزدم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی عکس بدون حجاب و برهنه ی خودموتوی فیس بوک برای کوبیدن لایک های پر از هوس نذاشتم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی زنگ گوشیم بوی پیراهن یوسفه ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی پای ثابت بچه های هیئت شدم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی موقع حرف زدن با نامحرم سرم پایین بود ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی در جواب رابطه دوستی پسر ترم بالایی گفتم : نه ،بهم گفت : اُمل !!وقتی نخواستم پشت سر دختر مردم راه برم و مزاحمش بشم ،بهم گفتن : اُمل !!وقتی پشت رهبرم حرف زدن ، رگ غیرتم بالا زد ،بهم گفتن : اُمل !! 

 

آرزویم ” اُمل ” ماندن است در این وانفسای ” روشنفکری !! “

وقتی تو خیابون چشمم به چشم یه جوون افتاد

سرم رو برگردوندم، وقتی از کنارم گذشت ،

بهم گفت : اُمل !!

وقتی سر به زیر با ناموس مردم حرف زدم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی تو تاکسی سوار شدم دیدم یه نامحرم کنارم نشسته ،

خودم رو جمع کردم ،

بهم گفت : اُمل !!

وقتی موقع اذان رفتم مسجد دانشگاه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی چادر سرم گذاشتم تا کمتر جلب توجه کنم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی با عشوه و ناز با نا محرم حرف نزدم ،

 بهم گفتن : اُمل !!

وقتی عکس بدون حجاب و برهنه ی خودمو

توی فیس بوک برای کوبیدن لایک های پر از هوس نذاشتم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی زنگ گوشیم بوی پیراهن یوسفه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پای ثابت بچه های هیئت شدم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی موقع حرف زدن با نامحرم سرم پایین بود ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی در جواب رابطه دوستی پسر ترم بالایی گفتم : نه ،

بهم گفت : اُمل !!

وقتی نخواستم پشت سر دختر مردم راه برم و مزاحمش بشم ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی پشت رهبرم حرف زدن ، رگ غیرتم بالا زد ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی بهترین کتاب رمانم شد “دا” ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی گفتم توی خونمون ماهواره نداریم

چون عقیدم اینه که ماهواره دقیقا همون غارت فرهنگیه ،

بهم گفتن : اُمل !!

وقتی بزرگترین آرزوم شد ” شهادت ” ،

بهم گفتن : اُمل !!

تازه فهمیدم این روزها هر کی از کنارم رد میشه ، چرا به من میگه : اُمل ؟!

 اصلا خدایا شکرت که شدم اُمل

در روزگاری که هرچیز غیر از آُمل بودن بوی کفر و فساد میده …

c7d53181039ab29ba96648c7a3bb746b-425


منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
یاران سایبری 30 آبان 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://cyaran.ir

سلام

با خبرنامه دوم یاران سایبری در خدمت شما هستیم تا چند پیشنهاد و تذکر را خدمت وبلاگ نویسان محترم اطلاع دهیم.

1) دوستانی که مطالبی را جهت انتشار به سایت ارسال میکنند توجه کنند که، تنها مطالبی تایید خواهد شد که ارزش معنایی، محتوایی داشته باشند. تعدد پست های وبلاگ خاصی دلیل بر گرفتن امتیاز بیشتر توسط داوران نخواهد بود.

2) مشاهده شده است که در بعضی پست ها، امتیاز رای دهی به پست ها به صورت غیرعادی افزایش پیدا میکند. لذا وبلاگ نویسان توجه کنند دریافت یا عدم دریافت امتیاز بیشتر برای پست های ارسالی وبلاگ نویسان، هیچ تاثیری بر روی نتیجه مسابقات و داوری ندارد.این بخش صرفا جهت آشنایی سایر کاربران با وبلاگ شما و مطالب مفید شما می باشد.
3) تعدادی از وبلاگ های هنوز کد بنر مسابقات که امار گیر ما هم میباشد را قرار نداده اند، عدم وجود بنر برابرست با عدم قبول قوانین و آیین نامه؛ لذا از وبلاگ نویسان محترم تقاضا می شود در کمترین زمان نسبت به افزودن کد بنر اقدام نماییند.
4) تعدادی از افراد با ایجاد ترافیک مجازی سعی در افزایش بازدید خود دارند وبلاگ نویسان محترم توجه کنند ریز بازدید تمامی وبلاگ ها توسط ما نظارت می شوند لذا در صورت مشاهده هرگونه تقلب از امتیاز مورد نظر کسر خواهد شد.
همچنین وجود سایت با امار بیشتر، دلیل بر رتبه بالا و امتیاز بالا نمی باشد.

5)در بخش های ارسال کلیپ و تصویر فعالیت خاصی صورت نگرفته است. در صورت نوآوری در طراحی، امتیاز خاصی به این موارد تخصیص داده خواهد شد.

6) لطفا وبلاگ های ثبت شده بیش از یک مورد را از همان اکانت قبلی و ایمیل قبلی که در سیستم ثبت شده است، ارسال کنید. از ورود ایمیل های غیر از ایمیل ثبت شده خودداری فرمایید.

هر گونه سوال، پیشنهاد و انتقاد را می توانید از صفحه "ارتباط با ما" با ما درمیان بگذارید.

با سپاس
مدیریت یاران سایبری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد